|
Forum stowarzyszenia ludzi grających w RPG MiG- Mistrzowie i Gracze
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marbit
Administrator
Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wawa
|
Wysłany: Pią 19:00, 30 Cze 2006 Temat postu: Gusła |
|
|
Do profesji dodałem guślarza czarownika i czarnoksięznika...
tutaj daje moje propozycję czarów dla nich... dość długo nad tym pracowałem więc nie mówcie że takich profesji nie będzie:/ jako że mają o wiele słabsze czary proponuję również aby na początku mieli aż 5 czarów... potem na każdy poziom dostawali by jeszcze dwa lub trzy...
Proste
Leczenie chorób: guślarz rzucając ten czar musi dotykać chorego. Nie widać żadnych efektów wizualnych czary więc można go rzucać dość potajemnie.
Składnik: Liść mięty
Gojenie ran: czar ten przyśpiesza gojenie się ran a nawet zasklepianie się mniejszych. Guślarz rzucając ten czar nakłada na rannego dłonie w miejscu rany. Widać niewielkie światło.
Składnik: Liść babki
Ochrona przed deszczem- guślarza nie moczy deszcz, Strefa działania czaru jest dość niewielka góra 2 metry. Guślarz rzucając czar szepcze inkantację (każdy ma inną).
Składnik- liść z drzewa
Płomień- guślarz tworzy na swej dłoni niewielki płomyk mniej więcej wielkości świecy. Nie można nim zadać obrażeń w walce lecz spokojnie można nim coś podpalić.
Składnik: Krzemień/wosk
Jak kamień w wodę: guślarz szepcze inkantację w cztery strony świata dzięki czemu praktycznie nie możliwe jest wytropienie go w terenie. Guślarz może rzucić ten czar również na niewielką grupę osób. ]
Składnik: szczypta piasku
Poblask: guślarz zaklina przedmiot dzięki czemu zaczyna on świecić niczym latarnia. Czas trwania czaru to około dwóch godzin lecz guślarz może go przerwać w dowolnym momencie.
Wywar na...: guslarz zaklina niewielką ilośc płyny w ten sposób że nabiera on różnych właściwości. Może słuzyć do leczenie biegunki jak i do usypiania. Efekt czaru mija po dniu więc musi być to szybko podana porcja.
Składniki
Na wywar usypiający- kropla miodu
Na wywar na biedunkę- sok z jagód
Na wywar znieczulający- wysuszona babka
Oczywiście jest wiele możliwych wywarów a ich siła zależy od składników miejsca tworzenia czaru i wielu innych rzeczy.
Strefa chłodu- wokół guslarza jest o 10 stopni chłodniej. Guślarz rzucając ten czar powinien znajdować się w cieniu. „Zabiera” w woreczku trochę cienia i nosi go ze sobą.
Składnik: woda
Strefa ciepła- w okół guślarza jest o 10 stopni cieplej. Powinien rzucać czar na słońcu. Chowa „ciepło” słońca do metalowego przedmiotu.
Składnik: metalowy przedmiot, krzemień
Porażenie- guslarz za pomoca dotyku razi postać tak że powoduje jej chwilową nie moc. nie jest to tosamo co paraliż gdyż dodatkowo są niewielke obrażenia. Dotyk nie musi być bezpośredni może to następować poprzez kostur. Jak zawsze siła porażenia zależy od długości czarowania lecz aby zadać już wmiarę silne obrażenia wystarczy chwila.
Składnik: kawałek srebra
Piasek w oczy: guślarz tworzy powiew który podnosi piasek i rzuca go w oczy celu. Powoduje to chwilowe oślepienie. Czar rzuca się dość krótko.
Składnik: szczypta piasku rzucona w górę
Mgła: guślarz powoduję mgłę która okrywa okolicę. Gęstośc mgły zależy od czasu rzucania czaru.
Składnik: naczynie z wodą.
Klątwa: guślarz powoduje złe samopoczucie u drugiej osoby, może powodować to nagłe napady biegunki czy nawet wymioty, czasem powstają szpetne plamy na skórze. Klątwa jest swego rodzaju rytuałem i nie da się jej rzucić od ręki. Trzeba uwarzyc bardzo cuchnący wywar i mówić długa inkantację.
Składnik: rzecz należąca do celu czaru.
Poziom 2
Więzi duszy- czarownik zaklina dwa niewielkie przedmioty i zawiesza je na sznurku dwóch osób. Dzięki temu w niewielkiej odległości od siebie mogą się porozumiewać między sobą w myślach. Podczas przekazywania myśli przedmiot daje niewielką poświatę w różnych kolor w zależności od charakteru myśli.
Składnik: muszla
Diagnoza- czarownik wnika w ciało człowieka i je diagnozuje. Co dolega choremu i jak można temu zaradzić. Gorzej działa to przy ranach lecz dzięki temu można stwierdzić czy złamana kość zrośnie się dobrze.
Składnik: błyszczące coś
Iskry- czarownik powoduje wybuch kolorowych iskier w dowolnym miejscu w odległości metra od siebie. Iskry nie mogą zadawać żadnych obrażeń raczej służą do powodowania posłuchu.
Składnik: szczypta soli
Prawdziwe widzenie- czarownik zakrywa sobie dłonią oczy poczym odsuwa dłoń, czarownik dzięki temu widzi wszystko takie jakie jest ignoruje iluzje.
Składnik: okulary
Prawdziwe słyszenie- czarownik dzięki czarowi potrafi rozpoznać jak ktoś kłamie a nawet jak nie mówi całej prawdy.
Składnik- muszla
Przeklęcie- Jest to potęzniejszy czar niż klątwa. Wynika to z tego iz można go rzucić o wiele szybciej mianowicie przez dotyk i szybką inkantację. Jeżeli czarownik zdobędzie np. włos delikwenta może za nasilać pewne skutki.
Składnik: martwy owad
Zakaz- jest to dość poteżny czar. Dzięki niemu czarownik może zakazać mówić o czymś a przy każdej takiej próbie pojawia się silny ból. Zakaz może również służyć zakazowi zbliżania się do jakiegoś miejsca bądź robienia czegoś. Czar można oczywiście przełamać i nie trwa on wiecznie. Trwa tydzień przy zakazie mówienia o czymś do kilku godzin przy zakazie robienia czegoś.
Składnik: supeł
Strach- czarownik zsyła strach na dowolną istotę. Może być to zarówno koń jak i człowiek. Czar powoduje silny napad strachu często prowadzący do skrajnych zachowań.
Składnik- kość
Strzała- mag wypuszcza „strzałę” z własnych dłoni. Strzała jest bardzo szybka przez co wbija się w nawet bardzo twarde pancerze. Po ciosie pozostaje wyłącznie grot przez co bardzo trudno pozbyć się efektu czaru.
Składnik: grot strzały
Pył- pyl wcześniej musi być przygotowany, jest to mieszanka prostych ziół zaprawiona niewielką ilością alkoholu..Czarownik tworzy chmurę pyłu a pył działa na każdego tak samo(oprócz samego czarownika) Pyl powodowac może różne rzeczy- uśpienie, chwilowy paraliż, chwilowe oślepienie- a wszystko zależy od składników
Składniki:
Na usypiający- jagody jałowców
Oślepiający- kwiaty jaskru
Paraliżujący- pajęczyna
Atak- czarownik wnika do umysłu przeciwnika podczas snu. Może czytać w myślach poprzez marzenia senne.
Składnik: błyszczący przedmiot
Ponadto czarownik tworzy znacznie silniejsze czary od guślarza. Potrafi sprawić aby „żądło” zapłonęło bądź zamrażało.
Czarnoksiężnik
Wezwanie mary- czarnoksiężnik przyzywa ducha z zaświatów. Może mu powierzyć zadanie np. sprawdzenie co kryje się za rogiem. Rzadko kiedy duchy robią to bezinteresownie na ogół jest to załatwienie za nich sprawy w okolicy.
Składnik- szczypta ziemi z grobu
Paraliż- Czarnoksiężnik powoduje nagły krótkotrwały paraliż całego ciała. Czar rzuca się krótko lecz im dłużej się czaruje tym dłużej działa czar.
Składnik: igła ze świerka
Tarcza ognia- czarownik tworzy ścianę ognia w odległości około dwóch metrów od siebie. Ściana może przybierać różne kształty. Może być i zaporą na moście jak i w wąskim tunelu.
Składnik: krzemień i wstążka
Kruszenie- czar powoduje niszczenie jakiegoś przedmiotu w zasięgu wzroku magika. Może to być dzban który pęknie równie dobrze może to być lina która się przerwie. Oczywiście większość z tych rzeczy nie stanie się od razu tylko przy ich używaniu.
Składnik - kawałek gliny którą należy stłuc
Cios- jest to niezwykle silny powiew który poderwie do góry nawet dorosłego człowieka w lekkiej zbroi. Czarownik rzuca ten czar dość krótko wykrzykując swą inkantację oraz wyciągając rękę.
Zasklepianie rany- czarownik kładąc dłonie na ranie całkowicie ją zasklepia. Nie działa to jednak na obrażenia wewnętrzne.
Składnik- igła i nić
Aura antymagiczna- aura ta zabrania rzucać czarów w obrębie 20 metrów. Czarnoksięznicy mogą rzucić ten czar tak aby być poza jego zasięgiem.
Składnik- kółko
Duszenie- czarnoksiężnik puszcza czarny dym w kierunku twarzy przeciwnika. Ten nie mogąc zaczerpnąć świeżego powietrza dusi się.
Skladnik: popiół
lalka vo-doo(czy jak się to tam pisze)- wiadomo oco chodzi...
Guślarze posługują się w duże mierze okultyzmem co zwiększa siłę ich czarów... tak samo nie muszą używac składników ale to i przyśpiesza i wzmacnia działanie czaru
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marbit dnia Sob 19:45, 01 Lip 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
MIHO
Gość
|
Wysłany: Pią 22:30, 30 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Mar, zywcem zerzniete z warhammera sie niektore...jesli nie znakomita wiekrzosc....
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marbit
Administrator
Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wawa
|
Wysłany: Pią 22:54, 30 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
kilka podstawowych tak...reszta wymyślona:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|